Geweldige gezellige winkel en zeer?
“Geweldige gezellige winkel en zeer attent en behulpzaam personeel en een ruime mooie keuze. Wij hebben de laatste jaren onze meubels daar gekocht en de afspraken zijn goed nagekomen. Dus voor een bezoek zeker de moeite waard.”

